Hulp nodig? Neem contact op

Ons team van muziekspecialisten helpt je graag verder met al je vragen.

Vind snel je antwoord

Misschien kunnen we je hier al direct helpen?

Vervelend dat je schade hebt — dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Ook dan staan we voor je klaar. Je kunt je schade eenvoudig aan ons doorgeven via telefoon, e-mail, post of via onze website. Wat je ook kiest: je kunt erop vertrouwen dat wij jouw melding snel en deskundig behandelen.

Bij autoschade

Vul het aanrijdingsformulier in met je eigen gegevens én die van de tegenpartij. Dit formulier kun je hieronder downloaden onder Schadeformulieren. Let op: de eerste pagina van het formulier moet door beide partijen worden ingevuld en ondertekend.

Is de tegenpartij onbekend (bijvoorbeeld bij parkeerschade)? Klik dan hier voor meer informatie over wat je kunt doen bij schade zonder dader.

Bij andere schades (zoals aansprakelijkheid)

Heb je een andere vorm van schade, zoals een aansprakelijkheidskwestie? Dan kun je gebruikmaken van het algemeen schadeformulier. Je vindt dit formulier onderaan deze pagina bij Schadeformulieren. Je kunt de schade ook melden via het contactformulier.

Is er iets veranderd in je situatie? Laat het ons dan weten. Je kunt wijzigingen gemakkelijk doorgeven via e-mail, telefonisch of met ons contactformulier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Geef het in ieder geval aan ons door bij:

  • Geboorte, samenwonen, huwelijk, scheiding of overlijden
  • Verhuizing of wijziging van je contactgegevens (e-mailadres, telefoonnummer)
  • Wijziging van beroep of een relevante verandering in je inkomen
  • Aanschaf van kostbare zaken, zoals een (andere) auto
  • Aan- of verbouw van je woning
  • Gewenste aanpassingen in de dekking van je verzekeringen

Let op bij een autowijziging

Ben je al klant en wil je een andere auto doorgeven? Dan geldt er een voorlopige dekking tot en met de eerstvolgende werkdag.

Vermeld bij je melding in ieder geval:

  • Je naam
  • Adres
  • Het nieuwe kenteken
  • De meldcode van het voertuig

Bij Musicbox doen we er alles aan om jou goed en eerlijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Klachten over onze dienstverlening nemen wij zeer serieus. We hebben een interne klachtenprocedure en zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt je klacht indienen via telefoon, e-mail of per post. Stuur je klacht naar:

Musicbox
T.a.v. de directie

Hemdijk 3
8601 XH Sneek

E-mail: info@musicbox.nl

Telefoon: +31 (0)85 071 28 20

Wat kun je van ons verwachten?

  • Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging van je klacht.
  • Binnen 14 dagen ontvang je een eerste inhoudelijke reactie.

We doen er alles aan om samen tot een oplossing te komen. Lukt dat niet, dan kun je de klacht voorleggen aan het Kifid. Dit moet je doen binnen drie maanden na onze definitieve reactie.

Gegevens Kifid

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Telefoon: 070 – 333 89 99

Website: www.kifid.nl

Of naar de rechter

Wil je jouw klacht liever aan de rechter voorleggen? Dat kan ook. Houd er dan wel rekening mee dat je na een gerechtelijke procedure geen gebruik meer kunt maken van Kifid.

Meer informatie

Kijk voor algemene informatie ook op de website van de AFM: Consumenteninformatie “Een financiële klacht” via www.afm.nl.

Kies het type offerte dat je wilt aanvragen:

Stuur ons een bericht

Openingstijden

Maandag - Vrijdag

09:00 - 17:00

Bezoekadres

Musicbox

Hemdijk 3

8601 XH Sneek